
Ось ми майже й завершили роботу у проекті "Відкритий світ" . При роботі над дев'ятим модулем я зрозуміла, яким чином учні можуть розкрити свої можливості та здібності у навчанні та дізнались нове про деференційоване навчання. Потім познайомилися з чотирма напрямками:зміст, процес, результат і навчальне середовище. Також я для себе відмітила, що є дуже багато інформації про те, як працювати з обдарованими учнями і майже нема - для діток з меншими можливостями.
Сьогодні я познайомилася з новим терміном - фасилітатор (той , хто не допомагає). Я зрозуміла, що без моєї допомоги буде дуже важко у роботі учням над проектом. особливо, що стосується оформлення. Тож вважаю, що результат буде успішний.
Немає коментарів:
Дописати коментар