четвер, 23 січня 2014 р.

Рефлексія модулів 9-10


                                                           Смайлики-картинки Смайлики красивые новые


Ось ми майже й завершили роботу у проекті "Відкритий світ" . При роботі  над дев'ятим модулем я зрозуміла, яким чином учні можуть  розкрити свої можливості та здібності у навчанні та дізнались нове про деференційоване навчання. Потім  познайомилися з чотирма напрямками:зміст, процес, результат і навчальне середовище. Також я для себе відмітила, що є дуже багато інформації про те, як працювати з обдарованими  учнями  і майже нема - для  діток з меншими можливостями.
 
 Сьогодні я познайомилася з  новим терміном - фасилітатор (той , хто не допомагає). Я зрозуміла, що без моєї допомоги буде дуже важко у роботі учням над проектом. особливо, що стосується оформлення. Тож вважаю, що результат буде успішний.
                                                                                                             

Немає коментарів:

Дописати коментар