понеділок, 20 січня 2014 р.

Рефлексія модулів 1-2

Ось і почалося наше навчання. Надворі  прекрасна зима, справжня, сніжна та морозна. Я отримую багато нової , цікавої інформації. Цей модуль допоміг мені зрозуміти, що проектні технології можна застосовувати практично до кожної теми, визначатися з власними цілями навчання у цьому проекті, а після його закінчення, як організувати учнів у проектну діяльність.
Новим для мене стало створення блогу, де я можу записувати свої  враження від навчання.
Робота з Модулем 2 допоміг мені зрозуміти переваги методу проектів у навчанні. Мені є над чим поміркувати. Стало ясно, що метод проектів допомагає розвивати навички мислення вищих рівнів: аналіз, синтез, оцінювання,що у свою чергу дозволяє підвищити мотивацію до навчання, оскільки тісно повязує його з реальним життям учня. Ще однією перевагою методу проектів є те, що він охоплює всіх учнів роботою в залежності від їхнього розвитку та стилю навчання.

Немає коментарів:

Дописати коментар